• Két barátnőmmel június elsején kezdtünk bele Yoga With Adriene TRUE 30 napos jógaprogramjába, melyet 30-án sikeresen be is fejeztem, és nagyon-nagyon tetszett! Persze külön bónusz volt, hogy a Balaton partján jógázhatok, ez örök élmény lesz számomra. Jelentem, hogy a jógautazás végére kifejezetten erősebbnek és hajlékonyabbnak érzem magam! Mindenkinek nagyon javaslom a TRUE-t, aki szeretne egy kifejezetten erősítő 30 napos jógaprogramot végigcsinálni (angolul elérhető, teljesen ingyen, a Yoga With Adriene YouTube csatornán).
  • Ehhez kapcsolódik az egyik legfontosabb örömforrásom az elmúlt hetekből: az én kis „reggeli rituálém”. Mikor még mindenki alszik, felkelni, csendben a vízparton meginni a kávémat Indy társaságában, majd jógázni vagy futni menni. Számomra ez a nap és a nyaralás egyik fénypontja, bármilyen furcsán is hangzik!
  • Indy-n jót derülni, aki háromszor is beesett a vízbe a stégről az elmúlt hetekben. Nagyon utálja a hattyúkat, s ha megjelennek, teljesen elveszíti a fejét! Harciasan ugat, és még arra is vetemedik, hogy a stég mellett parkoló SUP-ra leugorjon… onnan meg persze beessen a vízbe, hiszen a súlya alatt meginog, és annyi… De legalább már az is kiderült, hogy a kutyám tud úszni! 🙂
  • Június 21-én, az év számomra legszebb napján kiélvezni minden percet az év leghosszabb nappalából. Felkeltem, hogy Indy-vel együtt megnézzem a napfelkeltét, majd utána jógáztam a stégen (21-e a jóga világnapja is!). Egyedülálló volt!
  • Ezután jöttek a további örömök: ünnepi reggeli a Veganeeta Home étteremben Balatonalmádiban, mivel ezen a napon ünnepeltük a 15. házassági évfordulónkat. Isteni csicserirántottát és fahéjas csigát ettem!
  • Délután a lehorgonyzott vitorlásról vízbe ugrálni a gyerekekkel, élvezni a Balaton hűsítő hullámait.
  • Este a kánikula ellenére grillezni a teraszon, majd csobbanni egyet a vízben, miután lement a nap. Emlékezetes egy nap volt!
  • Vegán jégkrémet enni az Anjuna füredi fagyizójában, ami mindig isteni!
  • Férjtől utólagosan gyönyörű rózsacsokrot kapni. 🙂
  • Tesómék nálunk vendégeskedtek pár napot, így kiélvezni ennek minden örömét: a közös reggeli jógázást (isteni volt!), a közös reggeli, ebéd és vacsorakészítés ügyes-bajos folyamatát (6 gyerek részére), a közös strandolást, nevetést, fagyizást, vitorlázást, vízbe ugrálást, úszást, trécselést, kávézgatást, koktél iszogatását, medencézést, lángosozást, játszóterezést, és még sorolhatnám… Olyan gyorsan eltelt az idő, ami ugyancsak azt bizonyítja, hogy szuper volt az együttlét!
  • Férj és Indy szülinapját ünnepelni (mert ugye egy napon van a szülinapjuk). Mondanom sem kell, hogy mindketten kaptak tortát, és mindketten nagyon elégedettek voltak! 😀 Tavaly is Balatonon ünnepeltünk, ez még jobban emelte az esemény fényét.
  • Maratoni vitorlázás Balatonkenesére, majd vissza, csak sötétedés után érkeztünk vissza, a naplemente pedig elképesztően csodálatos volt kettesben a nyílt vízen. Örök élmény marad ez a romantikus kis visszaút!
  • Anyukám meglátogatott minket egy napra, már alig vártam, hogy vele lehessünk, és kiélvezzük az együtt töltött 24 óra minden pillanatát. Amit lehetett, belesűrítettünk ebbe az egy napba/éjszakába, hogy utána sok közös emléktől eltelve, (és kicsit szomorúan) búcsút vegyünk a pályaudvaron. Mikor elment a vonat, szó szerint „elanyátlanodva” éreztem magam, ami elég fura, tekintve hogy én is anya vagyok, de tényleg így volt!
  • Teknőst találni az utcán és gyorsan „visszamenteni” a nádasba (ez többször is előfordult!).
  • Ugráló mezei nyulakkal találkozni (ugyancsak több ízben) az utcán, meglepődni, hogy nem iszkolnak el azonnal!
  • Vízi vándortáborban evező gyermekeimről a tanárnő beszámolóját olvasni minden este – olyan jó volt végigolvasni, hogy mi volt az aznapi program, és milyen kalandokban volt részük a fiúknak!
  • Törpillával olvasgatni és örülni, hogy egyre jobban megy neki a folyékony olvasás.
  • Tihanyi kirándulás Férjjel és Törpillával. Finom levendulás limonádét inni, vegán töltött paprikát és levendulás csokifagyit enni, bámészkodni, sétálgatni, nevetni és venni egy-két apró szuvenírt.
  • Nagymanó 14 éves lett! Hálásnak lenni, hogy a a táborban a tanároknak köszönhetően felköszöntötték és tortával ünnepeltek, így nélkülünk is igazán különleges volt számára ez a nap.
  • Barátokkal vitorlázni, megnézni a Fehérszalag vitorlásverseny füredi fordulóját a hajóról, hatalmas szélben száguldani a vízen, és egyre jobban belejönni a vitorlázásba! (Férj tanít időnként, nincsenek komoly ambícióim, de azért mégis jól jön a hajónál egy segítő kéz!)
  • Barátnőmmel és kutyájával no meg Indy-vel sétálni, kutyákat fürdetni, közben diskurálni. Szerencsére tök jól kijönnek az ebek, úgyhogy nem volt gondunk rájuk (azon kívül, hogy húztak mint egy eszelős, miközben sétáltunk velük – bárcsak ennyire húzna Indy, mikor futunk!).
  • Nagymanót felköszönteni 14. születésnapja alkalmából személyesen is!
  • SUP-on kievezni a késő délutáni napsütésben, majd egy órát napozgatni, miközben Nagymanó evezgetett helyettem. 😀
  • Komppal áthajózni a déli partra, és Zamárdiban megnézni a fiúkat a gokart pályán, majd Siófokon sétálni egy kicsit és ebédelni.
  • Eltölteni egy önfeledt délutánt a füredi csúszdaparkban – még soha nem voltunk, és egész kellemes meglepetés volt (nem sok jóra számítottunk). Nagyon élvezték a gyerekek, tömeg sem volt (viszont a büfé kínálatát semmiképp nem ajánlom, az ár-érték arányon nem kicsit voltunk ledöbbenve).
  • Megnézni a stégről az 55. Kékszalag rajtját – fantasztikus látvány volt a több száz vitorlás, amint elindult a hatalmas szélben!
  • Délután a vízről volt szerencsénk megnézni a befutót, azaz a katamaránok viadalát. Elképesztő élmény volt!
  • Sikeresen összepakolni (potom fél nap alatt) a hosszú vakáció után, és problémamentesen hazaérni.
  • Másnap Nagymanó szülinapját ünnepelni a családdal, már hiányoztak!
  • Este megnézni a fiúkkal az új Indiana Jones filmet, mely sok szempontból nem nyerte el a tetszésünket, de ugyanakkor azért jó kis program volt, nagyon ritkán járunk moziba, és nagy Indy rajongók vagyunk. 😀
  • Vasárnap a rekkenő hőség ellenére finom olasz tésztát főzni és chocolate chip cookie-t sütni, mely utóbbiból vittem az utolsó dog dancing tanfolyam alkalmára is. A kánikulában nagyon nehezen ment a gyakorlás, de azért ezt az akadályt is leküzdöttük, már csak az elméleti és a gyakorlati vizsgák vannak hátra! (Izgi!)

Neked mi tette boldoggá az elmúlt két hetedet?