♥ 30 fokos Balatonban áztatni magunkat, hiszen így lehetett csak elviselni a hatalmas kánikulát. Hálát adtam érte, hogy ott tölthettünk pár napot a tónál, és minden nap a csodás zöldeskék víz látványát szippanthattam magamba.

♥ Kaptam egy gumimatracot Férjtől (na nem flamingó, ananász vagy jégkrém alakút, én inkább maradtam a hagyományos verziónál 🙂 ). Csak gondoltam, hogy majd békésen lebegek rajta a Balatonban, de persze ez elég ritkán valósult meg, mert a gyerekek is lecsaptak a szerzeményre. 😀

♥ Gumicsónakban tolni Törpillát a vízben – persze arra, amerre ő navigált! 😉

♥ Figyelni, ahogyan Nagymanó ügyesen evez egy SUP-on – megpróbáltam én is, és meglepően nehéznek bizonyult!

♥ Vízibiciklivel kihajtani a bólyákon túlra, és belecsúszni az istenien frissítő vízbe a gyerekekkel. Ritkán van, hogy nem fázom ilyenkor – na, most nem fáztam! 🙂

♥ Málnás-licsis-rózsás jégnyalókát eszegetni az Anjuna Icepop legújabb üzletében (a füredi sétány legeslegvégén található, tovább a Faludy strand után). Legszívesebben végigkóstoltam volna a finomabbnál finomabb jégkrémeket, de inkább egy narancsos csokitortát választottam még a jégkrémem mellé, ami ugyancsak mennyei volt!

♥ Reggeli futás a füredi sétányon – meglepő, hogy milyen sok futóval találkozik ilyenkor az ember! Mintha csak egy futópályán lennél… Reggel még minden olyan nyugis… teljesen más a hangulat, mint napközben vagy este.

♥ Futás közben beugrott egy réges-régi emlék: életemben először gimis koromban voltam Füreden, egy barátnőm jóvoltából – vonaton jöttünk le hárman lányok, és kifogtuk a lehető legrosszabb időjárást. Még anyukámat is meg kellett kérnem (persze telefonfülkéből telefonáltunk haza), hogy küldjen utánam postán meleg ruhát. Egyszer sem jutottam le a strandra… De a sétányra besétáltunk (jó messze laktunk tőle), és soha nem felejtem el, mennyire tetszett már akkor is!

♥ Végre lebarnulni (persze égés nélkül) – ez nekem általában nyár végére sikerül, és nem is tart soká, ugyanis nagyon gyorsan „lekopik” a nyári színem.

♥ Naplemente utáni békés vízfelszín bámulása – milyen szépek ilyenkor (is) a színei!

♥ Látogatás barátnőmék balatonszepezdi nyaralójában, ahol két évvel ezelőtt voltunk legutóbb – akkor egy fővel kevesebben, ugyanis most volt szerencsénk megismerkedni családjuk legújabb tagjával. 🙂 A gyerekeket teljesen elbűvölte a kisbaba, de azért ez nem akadályozta meg őket abban, hogy folyamatosan a medencében ázzanak (főként a fiúk). Mindig nagyon jól sikerülnek ezek a látogatások, a mostani sem volt ez alól kivétel.

♥ Hazafelé beugrani a VeganeetaHome étterembe Balatonalmádiba, melynek belső kialakítása teljesen magával ragadott, s nagyon ízlett a gyümölcsleves és a cézár saláta, valamint a kölesgombóc is. Sajnos a gyerekek már nagyon nyűgösek voltak, így ez rányomta a bélyegét az ottlétünkre, melyet csak fokozott, hogy az étteremben (is) kibírhatatlan meleg volt. 🙁

♥ Hazahozni a mi drága Chili cicánkat szüleinktől, akik szomorú búcsút vettek tőle (ezúttal – a múltkor inkább örvendeztek, mikor mentem érte) – egyébként szüleim házára Chili már második otthonaként tekint!

♥ Barátnőm (és volt főnököm), férje és két kislánya látogatott meg minket péntek délután, melynek alkalmából áfonyás muffint készítettem, hozzá pedig hideg gyümölcsöket ettünk.

De nem is ez a lényeg: minden egyes alkalommal rájövök, hogy milyen jó velük elbeszélgetni a növényi alapú táplálkozás rejtelmeiről, ugyanis ők is hasonlóan szenvedélyesen viszonyulnak a témához, mint én! Tőlük mindig tanulok valami újat, és inspirál a lelkesedésük. Amíg itt voltak, kb. csak erről a témáról beszélgettünk, szinte a gyerekek nem is jutottak terítékre (hahaha). Ilyen, amikor három vegán táplálkozást folytató találkozik! Alig tudtunk leállni! 😀

♥ Szombati piacozás (hú, de rég voltam piacon!) Törpillával és anyukámmal. Eleinte zuhogott az eső, de később egész szép idő kerekedett. Mindent megvettem, a királydatolyától kezdve, a cukkinin, saláta mixen és citromon keresztül a kendermagfehérjeporig és hajdináig.

♥ Otthon (nem is tudom honnan vettem hozzá az energiát!) nekiesni a kamrapolcoknak és kidobni a lejárt élelmiszereket, letörölni az elég piszkos polcokat, újrarendszerezni, hogy mi hol legyen – gyakorlatilag elment vele az egész napom, de most nagyon jó bemenni a kamrába és látni az eredményt!

♥ Szombat esti jóga a teraszon – nagyon jól esett! (A futást az enyhébb időjárás ellenére kihagytam, mert sajnos valami betegség megint bujkál bennem, tegnap újra fájni kezdett a torkom – talán a nagy adag jegeskávétól?!)

♥Vasárnap korán reggel kéz a kézben lesétálni Törpillával és közösen elkészíteni a reggeli kávét/kakaót, míg Chili jóízűen fogyasztja a reggelijét.

♥ Reggel felfedezni, hogy csupán 18 fok van (hurrá), és jól kiszellőztetni az egész házat.

Neked mi tette boldoggá a hetedet?