♥ Nagyon vártuk már, hogy elérkezzen augusztus második fele is, hogy belevethessük magunkat a Balaton hullámaiba…! Az idei nyár sem múlhatott el a már hagyományossá vált füredi nyaralás nélkül, s most is nagyon sok élményt és szép pillanatot tartogatott számunkra. ♥

♥ A Balatonra indulás előtt Törpilla sikeresen befejezte élete első táborát, mely egy úszótábor volt: voltak napok, mikor nehéz volt az indulás, de nagyon-nagyon örülök, hogy kitartottam, mert Törpilla nagyon ügyes volt, és rengeteget fejlődött. Büszkén vette át a végén az oklevelet és az ajándék kulacsot. 🙂

♥ A fiúk is sokat fejlődtek a sakktáborban, és rájuk is hihetetlenül büszke vagyok: mostanra olyan sakktudásra tettek szert, hogy Férjnek már esélye sincs ellenük!

♥ Megérkezés a Balatonra: előtte tiszta stressz voltam, hogy mindent bepakoltam-e, a virágokat meglocsoltuk-e, elpakoltam-e, az állatokat még panzióba furikáztam… De mikor megérkeztünk, végre megnyugodhattam, hogy megérkeztünk, és ha valamit nem hoztunk el… akkor azt majd veszünk! 🙂

♥ Finomságokat enni Veganeetánál Balatonalmádiban. Legfinomabb vegán étkek a Balatonon!

♥ Gyerekekkel matracon lebegni a Balaton hűsítő vizében.

♥ Férjjel matracon lebegni és úszkálni a Balaton hűsítő vizében. 🙂

♥ Reggeli kávé a Balatonra néző szobánk erkélyén. Elképesztő!

♥ Férjjel a füredi borfesztiválra sétálgatni, s meginni pár korty bort (többre sajna képtelen vagyok, még vissza is kellett gyalogolni a szállásra!).

♥ Anjuna Ice Pops, ami nekem a nyár elengedhetetlen kelléke: legeslegfinomabb vegán jégkrémek, melyekről álmodni lehet! De aki nem vegán, annak is ki kell próbálni… Én totálisan odavagyok érte. ♥

♥ Futás Férjjel a füredi sétányon kora reggel – micsoda hangulata van! A nyaralás egyik legkedvesebb emléke mindig a vele való közös futás a Balaton partján…

♥ Ritkán van idő rá, de most erre is jutott: befeküdni egy teljes testmasszázsra, és majdnem elaludni közben.

♥ Nyaralásunk egyik fénypontja: mikor szüleim meglátogattak minket két napra. ♥ Nagyon vártam már ezt a két napot, s olyan gyorsan eltelt! A gyerekek is iszonyú lelkesek voltak, hiszen szinte soha nem adódik alkalom a velük való együtt nyaralásra. Jó volt együtt pihenni, strandolni, és egy kicsit többet beszélgetni is. Szomorú voltam, mikor hazamentek, de azzal vigasztaltam magam, hogy lesz ennek még jövőre folytatása…

♥ Hangulatos vacsi és sok-sok beszélgetés barátnőimmel Zánkán, egy csodás étteremben. Idén is összejött, hogy mind a négyen egyszerre voltunk itt a Balatonon, így ki kellett használni a lehetőséget egy találkozásra. Nagyon jó (de olyan rövid!) volt! 🙂

♥ Hideg vízben, szélben Törpillát tologatni a matracon a Balatonban (én felvettem a strandruhám, rajta póló volt – brrr!). Mindenesetre nagyon élvezte!

♥ Vízibiciklizés a gyerekekkel – már amikor nem azon ment a veszekedés, hogy ki tekerjen/vezessen/csússzon…

♥ Augusztus 20-ai vitorlázás csodás időben, elképesztő kapitánnyal. Ez volt a gyerekek első vitorlázása, és nagyon-nagyon élvezték. Mindannyian irányíthatták is a vitorlást, ami hatalmas élmény volt számukra. Hát még mi! Isteni volt a Balaton közepéből csobbanni a frissítő habokba, nem is tudom, hogy van-e olyan, aki ne élvezne egy ilyen csodás programot… Különlegesen szuper volt ez a délután, és csak azt tudom mondani: ezt meg kell ismételni!

♥ Híreket kapni Indy-ről és Chiliről, akik annyira, de annyira hiányoznak!!

♥ A fiúkat figyelni, ahogyan hihetetlen ügyesen gokartoznak – és leírhatatlan lelkesedésüket magamba szívni. Teljesen odavannak érte, az kétségtelen!

♥ Barátnőm és kislánya látogatása, akikkel egy napot közösen strandoltunk, és amíg a gyerekek eljátszottak, mi beszélgettünk és jól éreztük magunkat. Igazán élvezetes volt! Még koktélt is ittunk a program alkalmából. 😉

♥ Vihar előtt gyülekező felhők és szél a Balaton partján. Ez mindig olyan félelmetes, de egyben lenyűgöző is számomra!

♥ Lencsevégre kapni egyik kedvenc lófajtám egy csodás példányát, ahogyan jóleső hempergés után feltápászkodik.

♥ Nyugisan jógázni és élvezni, hogy senki sem zavar közben. 🙂

Neked mi tette boldoggá az elmúlt hetedet?